czwartek, 3 marca 2011

Dzień Dobry Wszystkim!

Wreszcie narodził się mój blog.Ech...ile podejść już robiłam by go stworzyć:-)Ale w końcu jest i to mnie cieszy a co z niego wyniknie jeszcze sama nie wiem.
Zima zmotywowała mnie do pracy - do szycia(na razie tylko ręcznego bo maszyna, którą chciałam porwać od mojej Mamy i wykorzystać uparcie odmawia posłuszeństwa).Szyje sobie nocami zwykle gdy moja córcia już smacznie śpi a zza ściany słyszę pochrapywanie mężusia:-)
Część moich tworków już rozdałam, część poleguje gdzieś w szufladzie a całkiem spore grono rodzi mi się w głowie. Ostatnio zaintrygował mnie filc i łączenie go różnymi materiałami, co owocuje tym, co (mam nadzieję) będzie widać  na zdjęciach. Tutaj moje pierwsze broszki


I breloczki;-)





Jestem amatorem i pasjonatką ale moim celem jest ciągłe ulepszanie tego co robię - żeby z egzemplarza na egzemplarz było ładniej, bardziej dokładnie, nietuzinkowo no i żeby się podobało innym bo przecież,przyznajcie sami, każdy z nas potrzebuje aprobaty tego, w co wkłada serce.Ja na razie jedną, stałą fankę mam- niespełna dwuletnia Hanię - moja córeczkę;-)

1 komentarz:

  1. Śliwka.....Ty czarodziejko!!!!:D :D :D długo sie nie odzywałam....bolerko w posiadaniu:)....odezwij sie.
    Ps. i zamawiam ptaszki na moje drzewko wielkanocne:)
    Śliczości....

    OdpowiedzUsuń